Täydellinen Espresso Martini valmiina nautittavaksi

Kahlúa tuo tänä syksynä markkinoille ensimmäisen valmiin Espresso Martinin. Maukkaiden ja näyttävien cocktailien tarjoilu kotona ei ole koskaan ollut helpompaa.

Tuotteen salaisuus on klassisessa makumaailmassa, mutta varsinainen taika kätevässä pakkauksessa, joka sisältää typpipatruunan. Kuin tölkki avataan, synnyttää paineenmuutos juoman pinnalle Espresso Martinille ominaisen kermaisen vaahdon. Yhdessä laadukkaiden raaka-aineiden - paahdetun kahvin, Kahlúa liköörin ja vodkan kanssa – se tuo cocktailille uskomattoman tasapainoisen maun.

Tämän legendaarisen juoman valmistaminen kotona koetaan usein haastavaksi, mutta uusi tölkkiin pakattu Kahlúa Espresso Martini vie tuskan pois monen kotibaarimikon harteilta – täydellinen cocktail onnistuu varmasti ja on tasalaatuinen kerta toisensa jälkeen! Tölkki sisältää kaksi annosta, minkä vuoksi se onkin täydellinen tapa jakaa kultticocktail ystävien kesken kotona tai vaikka brunssilla. Avaamisen jälkeen juoma kaadetaan tölkistä kahteen cocktaillasiin ja vaahdon annetaan laskeutua 20 sekuntia.

Nitrokahviksikin kutsuttu juoma, jossa kylmäuutettuun kahviin lisätään typpeä, puhuttaa ja kiinnostaa tällä hetkellä ympäri maailmaa. Trendi on rantautumassa myös Suomeen, jossa kahvi- ja pienpaahtimokulttuuri elää kulta-aikaansa.

Colin Kavanagh, Malibu & Kahlúan VP of Global Marketing, kertoo: “Kahvikulttuuri kukoistaa ympäri maailman ja samaan aikaan ihmiset haluavat nauttia korkealaatuisia cocktaileja myös kotona. Kehitimme Kahlúa Espresso Martini tölkin vastaamaan tähän kysyntään”.

“Panostuksemme tuotteen laatuun ja innovatiiviseen pakkaukseen ei vaikuta ainoastaan kuluttajan kokemukseen, vaan koko alaan. Kahlúa Espresso Martini tölkki on uraa-uurtava, sillä se on todella ainutlaatuinen pakkausratkaisu valmiiden cocktailien segmentissä” lisää Romina Mariano, Project Lead and Global Brand Manager for Kahlúa.

Kahlúa Espresso Martini lanseerataan tänä syksynä kuudella markkinalla. Suomessa tölkki on saatavilla 4,5 % vahvuisena hyvin varustelluista marketeista syyskuussa 2018.

CHILL. POP. SERVE!

Tilaa uusimmat artikkelit sähköpostiisi