Pernod Ricard Finlandin makumatkoja lentoasemilla

08.02.2012

SSP Finlandin ja Pernod Ricard Finlandin vuoden alusta alkanut yhteistyösopimus tähtää avoimeen ja molempia osapuolia hyödyttävään toimintaan.

Yhteistyösopimus Pernod Ricard Finlandin kanssa on meille erittäin tärkeä ja mieluinen, ja siitä on hyötyä sekä meille molemmille että asiakkaillemme. Meitä yhdistää laadukkuus sekä halumme tarjota asiakkaillemme mieleenpainuvia elämyksiä, sanoo SSP Finlandin toimitusjohtaja Kalle Ruuskanen. Matkailuympäristössä tapahtuvaan ravintolatoimintaan keskittynyt SSP Finland tuottaa lentoasemilla ravintola-, kahvila-, kioski-, kokous- ja loungepalveluja.

Pernod Ricard Finlandin kansainväliset brändit sopivat hyvin kansainväliseen ympäristöön. Meillä on erinomainen mahdollisuus kasvattaa volyymia ja tunnettuutta kansainvälisesti. Jaamme yhteisen ideologian ja halun tarjota kuluttajille elämyksiä, joissa yhdistyy SSP Finlandin toimintatavat sekä maailmanluokan brändimme, sanoo myyntijohtaja Jyrki Vartiainen. SSP Finland on kasvanut nopeasti neljän toimintavuotensa aikana; viime vuonna kasvuprosentti ylsi 26:een. Toiminnan keskiössä ovat asiakasviihtyvyyden ja laadun jatkuva kehittäminen.

SSP Finlandin markkinointijohtaja Jussi Laakso uskoo Pernod Ricard Finlandin laadukkaiden tuotteiden ja tuotemerkkien tukevan näitä tavoitteita. Tämä oli ratkaiseva tekijä kumppanin valinnassa. Pernod Ricard Finlandilla oli innovatiivisimmat yhteistyöideat esimerkiksi bränditoteutuksista sekä mielenkiintoisimmat ajatukset siitä, miten heidän tuotteidensa avulla voidaan tukea meidän liiketoimintaamme, Laakso kertoo.

Pernod Ricard Finland näkyvästi mukana uusissa konsepteissa

Lentoaseman uudessa Café Alvar A:ssa on kantavana teemana suomalaisuus. Pernod Ricard Finland toi kahvilaympäristöön tyylikkäästi ja teemanmukaisesti Lapponia-brändinsä. Konsepti ja sen ulkonäkö saa päivittäin positiivista huomiota niin henkilökunnalta kuin asiakkailta. Lentoasemalla tullaan myöhemmin tämän vuoden aikana testaamaan myös uutta baarikonseptia, jossa yhdistettään suomalaisten suosikkiurheilulaji formula sekä Mumm-samppanja. Jos Pernod Ricard jatkaa samalla draivilla niin yhteistyön voi varmasti odottaa jatkuvan kahden vuoden jälkeenkin, Laakso kiittelee. Myös Pernod Ricard Finlandissa ollaan tyytyväisiä alkaneeseen yhteistyöhön. Tämä on aitoa kumppanuutta, jossa työtä tehdään yhdessä ideoiden ja toisiamme sparraamalla. SSP Finlandissa ollaan avoimia ottamaan rohkeitakin ideoita vastaan, Vartiainen kiittää. SSP Finland uudistaa ja kehittää toimintaansa lentoasemilla jatkuvasti. Vuoden alussa avattiin Helsinki-Vantaan lentoasemalla uusi kahvila nimeltä Hello ja urheilubaari ja -ravintola O’Leary’s.

Tilaa uutiskirje

Tilaa Juomavinkin uutiskirje!