Marraskuinen Movember saa taas viikset kasvamaan. Movemberin tarkoituksena on kerätä varoja ja lisätä tietoisuutta miesten terveysongelmista. Ensimmäiset Movember-viikset kasvatettiin Australiassa vuonna 2003. Sittemmin maailmanlaajuiseksi muuttunut terveyskampanja saapui Suomeen vuonna 2009. Ympäri maailmaa asuvat Mo Brot ja Mo Sistat ovat tärkeässä asemassa – ilman heitä Movember ei olisi kasvanut nykyiseen mittaansa.
Pernod Ricard Finland on tänäkin vuonna mukana kannustamassa komeiden viiksien kasvattamista tärkeän asian puolesta. Movember-kampanjan yhteistyökumppani Suomessa on Syöpäsäätiö. Syöpäsäätiön Hopearahasto kerää varoja miesten yleisimmän syövän, eturauhasen syövän, tutkimukseen. Kampanjasta saat lisätietoa Movemberin saitilta.